HEZIKIDETZA


Ikastolan erlijioaren irakaskuntza jaso nahi ez dutenak famili daudela kontutan hartuta, hauei zer eskaini aztertzen aritu ondoren, Emakundek egindako Nahiko programarekin lanean hasi gara.   Emakumezkoen eta gizonezkoen arteko harremanak  berdintasunean oinarritutako heziketa emanez hainbat balore eta jarrerak transmititu nahi duen proiektua.
Programa honekin hasi aurretik, berdintasunean bizi, errespetuko jarrera izan  eta biolentzi gabeko bizitza eramateko baloreak  lantzen ziren eta dira, baina oraindik askotan ematen dira balore horien kontrako  jarrerak eta saihestu beharrezko portaera.



Ikastolatik kanpo ikusten eta ikasten diren jarreren kontra egitea ez da batere erraza, baina ikastolak ardura hori badu, eredu egokiak lantzeaz gain desegokiak direnak identifikatu eta birbideratu.


Beraz, aurtengo ikasturtean, erlijioa nahi ez duten familiekin geneukan hutsunea  betez elkarbizitzako baloreak indartu ditugu hezkidetzarako Nahiko programa tresna berri moduan hartuz.

                                        
http://www.nahiko-emakunde.com/



Teniendo en cuenta que existen familias que no quieren que sus hijos e hijas reciban clases de religión, y después de analizar  qué ofrecerles, se ha empezado a trabajar con el programa  “Nahiko”, elaborado por “Emakunde”. Un proyecto basado en la transmisión de valores y actitudes para la igualdad en la convivencia entre hombres y mujeres.

Antes de empezar con este programa ya se trabajaban valores para vivir en igualdad, tener un comportamiento respetuoso y la no aprobación de la violencia, pero todavía hay mucho que hace para evitar los muchos actos que se dan en contra de esos valores.

No es nada fácil actuar contra actitudes negativas que se viven y aprenden fuera del entorno de la ikastola, pero la comunidad educativa tiene la responsabilidad de trabajar los modelos correctos y reconducir los inadecuados.

Por lo tanto, en este curso escolar, cubrimos el hueco que teníamos con las familias que no quieren religión y reforzamos los valores para la convivencia en igualdad entre hombres y mujeres con el programa coeducativo “Nahiko”.

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