Ikastolan
erlijioaren irakaskuntza jaso nahi ez dutenak famili daudela kontutan hartuta,
hauei zer eskaini aztertzen aritu ondoren, Emakundek egindako Nahiko
programarekin lanean hasi gara. Emakumezkoen
eta gizonezkoen arteko harremanak
berdintasunean oinarritutako heziketa emanez hainbat balore eta jarrerak
transmititu nahi duen proiektua.
Programa honekin
hasi aurretik, berdintasunean bizi, errespetuko jarrera izan eta biolentzi gabeko bizitza eramateko
baloreak lantzen ziren eta dira, baina
oraindik askotan ematen dira balore horien kontrako jarrerak eta saihestu beharrezko portaera.
Ikastolatik kanpo ikusten eta ikasten diren jarreren kontra egitea ez da batere erraza, baina ikastolak ardura hori badu, eredu egokiak lantzeaz gain desegokiak direnak identifikatu eta birbideratu.
Beraz, aurtengo ikasturtean, erlijioa nahi ez duten familiekin geneukan hutsunea betez elkarbizitzako baloreak indartu ditugu hezkidetzarako Nahiko programa tresna berri moduan hartuz.
http://www.nahiko-emakunde.com/
Teniendo en cuenta que existen familias que no quieren que
sus hijos e hijas reciban clases de religión, y después de analizar qué ofrecerles, se ha empezado a trabajar con
el programa “Nahiko”, elaborado por
“Emakunde”. Un proyecto basado en la transmisión de valores y actitudes para la
igualdad en la convivencia entre hombres y mujeres.
Antes de empezar con este programa ya se trabajaban valores
para vivir en igualdad, tener un comportamiento respetuoso y la no aprobación
de la violencia, pero todavía hay mucho que hace para evitar los muchos actos
que se dan en contra de esos valores.
No es nada fácil actuar contra actitudes negativas que se
viven y aprenden fuera del entorno de la ikastola, pero la comunidad educativa
tiene la responsabilidad de trabajar los modelos correctos y reconducir los
inadecuados.
Por lo tanto, en este curso escolar, cubrimos el
hueco que teníamos con las familias que no quieren religión y reforzamos los
valores para la convivencia en igualdad entre hombres y mujeres con el programa
coeducativo “Nahiko”.
No hay comentarios:
Publicar un comentario