AGENDA 21

GAIA: EKONOMIA JASANGARRIA (2011-2012)

HELBURUAK

1.- Hezkuntza komunitatea ekonomía jasangarria kontzeptura hurbiltzea
2- Ekonomía jasangarriari buruzko informazioa lortzeko, informazio eta komunikazio teknologiak erabiltzea.
3- Hezkuntza komunitateak bere inguruan burutzen diren jarduera ekonomikoak ezagutzea, aztertzea eta balioestea.
4.- Hezkuntza komunitateak gure inguruneko jarduera ekonomikoek ingurugiroan duten eragina identifikatzea.
5- Hezkuntza komunitateak bere jarduera ekonomikoetan oreka ekologikoa defendatzea eta mantentzea.
6- Ingurunean denbora pasa ahala jarduera ekonomikoak egiten dituzten aldaketak antzematea eta kritikoki balioestea
7- Gaur egun egiten ditugun jarduera ekonomikoak etorkizunean ere burutzen jarraitzeko irtenbide alternatiboak bilatzea.
.
Urtero bezala, helburu hauek gauzatzeko bost ataletan banatuko dugu proiektua:

 Sentsibilizazioa-Motibazioa
 Diagnosia
 Ekintza-plana
 Aguraingo Eskualdeko Foroan parte hartzea
 Ebaluazio
 EKINTZA OSAGARRIAK

 HAUR HEZKUNTZA:
Eskualdeko Nekazaritza eta Abeltzantza ekologiaren ezaugarriak ezagutzeko jarduera bat.

 LEHEN HEZKUNTZA:
Hazien tallerra ikastolan
Lehenego ziklokoek behi -azienda bisitatuko dute.
2. eta 3. ziklokoek Eskualdeko Nekazaritza eta Abeltzantza ekologikoaren ezaugarriak ezagutzeko ekintza bat.
3.ziklokoek “ Gasteiz, hiri berdea “ lehiaketan parte hartuko dute. COPEk antolatzen du.

 BIGARREN HEZKUNTZA:
Hazien tallerra ikastolan.
1.eta 2. mailakoek Zeligueta lantegiko alde ekologikoa aztertuko dute.
3. eta 4. mailakoek ATUSA lantegiko alde ekologikoa aztertuko dute.
Parke eolikoa bisitatuko dute

TEMA: ECONOMIA SOSTENIBLE (2011-2012)

OBJETIVOS

1- Que la comunidad educativa se familiarice con el concepto de economía sostenible.
2- Que la comunidad educativa utilice la tecnología para buscar información sobre el tema de economía sostenible
3- Que la comunidad educativa conozca, examine y valore las actividades económicas de la zona.
4- Que la comunidad educativa identifique la influencia que tienen las actividades económicas en el medio ambiente.
5- Que la comunidad educativa defienda y tome parte en el mantenimiento del equilibrio ecológico en sus actividades económicas.
6- Que la comunidad educativa valore de manera crítica los cambios que ha habido en el medio ambiente como consecuencia de las actividades económicas.
7- Que la comunidad educativa busque alternativas para que las actividades económicas del presente puedan seguir desarrollándose en el futuro.

Como en años anteriores para conseguir estos objetivos llevaremos a cabo el proyecto en cinco fases:
• Sensibilización y motivación
• Diagnóstico
• Plan de actividades
• Participación en el Foro de la Cuadrilla de Agurain
• Evaluación
ACTIVIDADES COMPLENTARIAS

 INFANTIL:
Actividad para conocer las características de la ganadería y la agricultura ecológica de la cuadrilla.

 PRIMARIA:
Taller de semillas en el centro.
Primer ciclo visita a la vaquería
Segundo y tercer ciclo: actividad para conocer las características de la ganadería y la agricultura ecológica de la cuadrilla.
6º de primaria participará en el concurso “ Vitoria, ciudad verde” ( organizado por la COPE)

 SECUNDARIA:

Taller de semillas en el centro.
1º y 2º visita a Celigüeta
3º y 4º visita a Atusa